2010年5月5日水曜日

ウッドデッキ完成間近

トータル何日目か忘れてしまいましたが、今日はほぼ完成して色塗りに入りました!

■4月26日(月)



■4月28日(水)
床板が張られました!






洗濯がよく乾くんです~♪

■4月30日(金)
手すりの壁が張られ始めました。


■5月1日(土)



■5月2日(日)
前日で手すりがほとんど張られました。






■5月5日(水)
旧デッキ部分の手すりと床板の隙間を埋めて、色塗りに入りました。
塗料(防腐剤)が足りず、明日以降に持ち越しです~。




こっちは洗濯干し場になります

このスペースが増えるだけで日照時間が全然違うんです♪


早く洗濯干したい♪
完成したら、お花もがんばるぞん。
土いじりする余裕あるんかな?(笑)
    

4 件のコメント:

  1. wow! it looks wonderful! iine! you know i love to air futons and hang out washing just like you junjun...can't do it here though..boohoooo....would love a balcony like yours! it rocks! LOVE the vertical planks on the front too..seems much safer! and looks nice!
    re. rinyushoku..the WHO recommend you don't start until 6 months...apparently a baby's digestive and immune systems aren't ready for solids until then.(although some crazy old lady i spoke to at a church last week said she fed her babies eggs and bacon at 3 weeks!?!?!?)
    are the fuzzi bunz going ok?
    miss you xxxxxxxx

    返信削除
  2. mana君すごいね!!想像していたよりずっと素敵になってびっくりです♪♪
    ほぼ完成おめでとう☆☆

    今日は防腐剤塗り完成しましたか?

    返信削除
  3. becca,

    i know you're crazy about to air futons and hang out washing! yesterday i used our new space for hanging out washing for the first time, was looking at them for a long time! i felt so nice!!
    the fuzzi bunz are going good! we will start rinyushoku after 6 months. give me more advices please!

    返信削除
  4. shizukaさん,

    ステキになったよ!防腐剤も塗り終わって、物干し台も作ってもらいました!めっちゃいっぱい干せる!嬉しい~!

    返信削除